Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Ögon som rinner & päls som fastnar

Av Molly - 19 april 2009 15:55


Ja, så har det blivet på slutet och jag förstår inte varför???


Mina ögon rinner & rinner och jag får fula mörka ringar under ögonen. Pälsen fastnar där ibland oxå...



Matte har kommit på hur vi ska göra för att pälsen inte ska fastna i det som rinner: GUMMIBAND heter den lösningen.



Men hur ska vi komma till rätta med de fula ringarna under ögonen??


Någon som vet? Kontakta mej med förslag eller faciet, SNäLLa!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 26 juli 2009 19:28

...säger matte. Hon väntar & väntar, jag undrar varför sommaren inte är här. Matte säger att den borde ha varit här redan. Så den kommer väl snart. Vad det nu är med sommaren som är värt att vänta på, varför hämtar vi inte bara den om den är så speci...

Av Molly - 15 juni 2009 13:24

  Regnet verkligen öste ner. Matte & Husse hade tagit mej till en mycket intressant ställe. Det formligen dryllade av hundar där. Olika raser, former, färger, namn, läten... osv   MEN... det rtegnade hela tiden, i stort sätt. Jag hatar regn! Jag låg...

Av Molly - 2 juni 2009 10:59

Ja, i morse hade inte matte samma leende på läpparna som förprecis en vecka - då vi stod på vågen sist.   Jag har gått upp 100 gram under den här veckan, så nu väger jag 8,6 kg   Undrar så vad detta kan leda till... ...ännu mindre mat? ...ännu mer b...

Av Molly - 26 maj 2009 10:10

Ja, varför ska matte låta mej banta, kan man ju undra...   Den här vetrinäen sa att jag var lite mullig och att jag bör gå ned lite. Sen sa folket på små-hunds-träffen att jag borde gå ned både för att må bra och inför utställningen.   Ja, så är det....

Av Molly - 26 maj 2009 09:48

I morse vägde matte mej.   Jag kände att hon var spänd.   Ganska snart såg jag ett leende på hennes läppar och jag kunde slappna av...   Nu väger jag 8,5 kg. Jag har gått ner 500 gram på en vecka. Matte säger att det är bra och är det någon jag lita...

Presentation

Omröstning

Får du hundmat eller matte & husses mat?
 Hundmat.
 Matte & Husses mat.
 Både och.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards